Vandaag is het feest bij Alphians! Het feest vindt plaats rond en na de wedstrijd van Heren 1 vanmiddag 14.00u tegen Wombats! We kijken uit naar een gezellige middag!
Kom zoveel mogelijk met de fiets. Kom je toch met de auto en is het parkeerterrein vol, parkeer dan bij Van der Lelie (Flemingweg 30). Bij uitzondering mogen we vandaag gebruikmaken van hun terrein.

